yepp här går det undan!


okej jag är off här , har inte bloggat på ett riktigt långt tag men jag har faktist varit sjuk haft över 40 graders feber så soffan har varit min plats de senaste dagarna.
Nej men jag blev frisk i Lördags ungefär då var jag med albin kollade på film och mys och sisådär.
i söndags var jag återigen hos albin älskling.
Och i Måndags var min första skoldag på två veckor underbart ...

Idag är det iallfall onsdag och jag kom precis hem från träningen så nu blir det att hoppa in i duschen och äta lite.
fick iallfall ingen sovmorgon imorse utan jag och stina fick vara i skolan klockan halv 9 för att ha prov.
mysigt.

nej nu måste jag äta , vi hörs väl när vi hörs!   yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0