21 juli


Godmorgon skönheter!

sova fick jag göra idag tillskillnad från vad jag fick igår ... hehe.
jaja , sitter och fixar massa till Liseberg lixom imorgon bär det av!
längtar gör jag ja. klart lixom!
aja , det här med buss är inte det enklaste för mig inte, kan inte bestäma om jag ska fixa över internet eller åka in till centralen och köpa.. får se hur det blir. I vilket fall ska jag hoppa in i duschen nu och börja fixa mig lite smått.

hoppas iallfall på fint väder imorgon...



jag just nu, ofräsch och dann! me like ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick fan sova igår också -.-' halv 11 är sent ;o

2009-07-21 @ 16:36:02
Postat av: K A J S A

Sv:Kikar in ;)

söt blogg.

2009-07-21 @ 16:39:38
URL: http://kajsaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0