A cinderella story


Hata är ett starkt ord , men jag hatar verkligen mitt internet! hela tiden stängs det av och sätts på stängs av och sätts på stängs av och sätt på stängs ja ni fattar!!! får typ byta plats över allt i mitt rum för att det ska fungera , åh fan vad arg jag blir ...
i vilket fall , satt precis och kollade på paris hiltons my new bff , haha lite smått patetiskt menmen.
och nu direkt efter börjar cinderella story åh älskar verkligen den filmen och chad michael murray som medverkar i den är så extremt snygg , stort + på det.



grrr...

Kommentarer
Postat av: jenny.

sv: härligt, har lagt till dig nu.. säg till när du gjort detsamma! :D:D



o chad michael är verkligen hur snygg som helst haha! :)

2009-07-28 @ 22:39:17
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0