att komma på en bra rubrik är nog oftast det svåraste.


strax ska jag sova men tänkte skriva lite först, inte för jag har så mycket att berätta men ett litet inlägg kan jag väl slänga in iaf. Imorgon ska jag träffa frida cronholm som jag inte träffat på ett bra tag,men nuså.
har ont i magen som fan med, har proppat i mig för mycket godis inte bra ...
aja , ska väl kolla twilight eller något nu hehe , den ska ju in om knappt en vecka igen buhu. eh.. aja ,
skriver imorgon eller lite senare inatt.
Känner på mig att det kommer bli ganska svårt att komma upp imorgon med tanke på att jag fick gå upp rätt så tidigt idag... ajdå!
oh well , pusss!



ful bild , men den får duga förtillfället.
puss'

Kommentarer
Postat av: jenny.

va fin du är! :)

2009-08-01 @ 01:51:29
URL: http://jjennymaria.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: jahaa okej, :) vad trevligt, <3

2009-08-01 @ 14:11:12
URL: http://fannyfagerlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0