dags för mig att vända på dygnet


Godmorgon på er!
blev ingen film igår men jag hade svårt att somna ändå haha.
Och idag hade jag tänkt att gå på stan en tur för jag måste köpa present till stina och olivia, stina har redan fyllt år och jag har inte riktigt köpt klart till henne, och olivia fyller år nu 1 augusti så hade tänkt att det kanske var passande att åka idag., men ne det går ju inte nu eftersom jag vaknade nu och jag måste in i duschen och börja fixa mig , och innan jag är klar så hinner klockan bli 5 och eftersom stan stänger 6 vad är det för mening då? åh vad trött jag blir ...
Och så har jag en sån irriterande fluga här i mitt rum, och tiger som älskar att jaga flugor skulle hjälpa mig att få bort den och då rätt som det är hoppar han upp på min hylla och välter ner mina saker samt min plattång, så bäst för han att den fungerar. iallfall , ska gå in i duschen nu och "försöka" skynda mig lite så kanske jag hinner.

skriver sen , pusssss'



jag gillar inte dig just nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0