'


jag hade tänk att sova nu, men är jag trött? nej, men måste sova ändå känner jag, måste nog vända dygnet rätt igen hehe. Men som vanligt så tänkte jag ta och somna till en film som jag kollar på genom min dator.
Idag får det nog bli "The perfect man" (endast för det är den enda filmen jag har på mitt rum för tillfället) har sett den miljontals gånger, faktist så många gånger att jag kan varenda textremsa utantill! okej där överdrev jag lite men fan nästa alla!

Imorgon är det redan tisdag,
 och jag måste nog snacka och planera lite med stina jönsson för på onsdag hade vi två tänkt att åka till Liseberg. jag vet att jag skrivit innan att vi ska till Liseberg vid andra tillfällen men som sagt det har inte blivit av pga olika skäl.
Men på onsdag hoppas jag verkligen det blir av för Liseberg vill jag till NU.
Måste planera buss och sådant för det blir nog att vi tar bussen in dit och hem kommer nog min mor och hämtar oss (hoppas jag) orkar verkligen inte ta bussen hem för vi har kollat upp att om vi ska ta bussen hem så måste vi sitta och vänta vid busstationen i två timmar innan bussen kommer och hur kul är det mellan en skala 1-10? ehm 0.
nog om det.
och över till min film jag ska kolla på!



Godnatt sötnosar , hörs imorgon igen like always'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0