frida hamark!


nu har jag kommit hem igen efter en dag på stan. eller ja jag kom hem för en liten stund sen för har hunnit äta med (:.
i vilket fall, fick med mig hem present till olivia iaf för den flickan fyller år imorgon.
Träffade även johanna ståhlkrantz och elin elmeke, snackade med dom ett tag längesen jag träffade dom nu.
Fikade också på Clara's, sjukt stora muggar med varm oboy och marshmallows, drack knappt upp halva haha. ont i magen fick vi efter ja.
Spenderade nog resten av dagen på åhléns där vi satte oss på golvet och läste en ganska så intressant bok haha not.
Va även hemma hos henne en liten stund innan jag gick hem.



dåliga mobilbilder , men frida är söt (: ♥





och detta hade jag på mig idag :

linne - gina
jeans tights - mq
jacka - hm
väska - åhlens
armband - konfirmationspresent


stökigt rum , yes i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0