i'm back

yeesss i'm back ,
Bion varade i 2 timmar och 33 minuter men kändes som knappt en halvtimme. och jag hatar slut på filmer för alla slut är verkligen sämst så inga slut! hehe.
aja ,

Fy på dom som har sagt dåliga saker om Harry potter filmen! jag tycker den var enastående.
kanske inte riktigt den bästa av alla harry potter filmerna jag sett för vissa saker var lite svåra att förstå , men annars var den verkligen super bra!
så den rekomenderar jag totalt. och jag längtar redan nu efter nästa film! för det kommer väl en nästa film? inte sant...?

strax tänkte jag ta och sova, men stina har sagt att hon ska logga in så jag väntar lite till hehe.
jag saknar den flickan ja!

nu ska jag dra mig , kanske kommer ett nattiinlägg jag har ju mina problem med att somna på kvällen/natten,

pussssss på er'



jonna får stå för bilden idag,endast för jag var med henne!    okej jag skojar hon är söt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0