jag är lat ..


haha jag skulle försöka skynda mig ja , det gick inte så lyckat för jag kom precis ut ur duschen nu. haha nej jag har inte duschat sålänge utan jag gick in för några minuter sen. och stan har redan stängt.
aja får väl åka in i morgon och då får jag minsan ställa klockan! fast ioförsig så gjorde jag det idag med , men jag hörde det inte fasten det vibrerar som bara den.



eftersom jag har lite problem med min hy så ska jag nu ta och smörja in den med citronsaft, eller smörja in? rättare sagt .. . eller tja kommer inte på något bättre ord, i vilket fall. Har hört att det ska vara bra och att det ska hjälpa så det ska jag ge mig in på nu! och jag berättar för er senare om det fungerade bra , det ska ioförsig hjälpa efter några gånger och man ska "smörja" in 2-3 gånger i veckan , men aja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0