movie time ?


dåligt med uppdatering här ser jag, inte bra. men det har inte hänt så mycket idag ändå så det hade nog bara varit massa små onödiga inlägg om jag hade uppdaterat men men.
Redan söndag och vi börjar gå in i vecka 30. så kan det gå .
aja , ska kanske ta och kolla på wallander-bröderna , kan inte bestäma mig om jag orkar sitta uppe och kolla på den eller om jag ska lägga mig nu på momangen , känner mig lite små trött. men wallander filmerna är ju trotsallt bra..! usch beslutsångest ...
det var nog allt jag har att säga för tillfället , så nu ska jag fortsätta äta mitt godis och försöka bestämma mig ...



sitter här med stina erikssons tröja, hon har glömt den här och den är så skön så jag lånar den haha.
och jag tycker hon kan komma hem! saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0