nej till skola ..


klockan är redan 20 över 9, jag tycker tiden bara flyger när man har sommarlov, och snart börjar det jag avskyr mest, skolan.
usch verkligen och nu har vi en ny spanska/engelska lärare med och det betyder att jag får en ny förtroendelärare för typ 343543 gången under min skoltid. och spanska är jag inte riktigt den bästa på och vår förra lärare var lite trög och inte förstod det för utav henne fick jag sjukt bra betyg fasten jag fick ig på mitt senaste prov haha, men nu måste jag ju börja plugga tack vare detta .. aja det kanske bara är positivt? då lär jag mig ju lite iallfall.
aja nog snackat om skolan!
Nu ska jag bara ta det lugnt och läsa min tidning jag köpte tidigare samt äta min polkagrisar ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså du tar fördig perssad citron juice på en bumulls bit, och torkar ansiktet med bumulls biten.

det kommer att svida en stund med det går över. upprepa typ 2-3 ggr i veckan så borde de försvinna om en stund :)

PUSS

2009-07-26 @ 09:18:22
Postat av: F R I D A . L

SVAR: tack så mycket :) du med :) <3



hur mår du då? :)

2009-07-26 @ 10:46:01
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0