regn i huskvarna


Gud vad det öser ner! verkligen spöregn , snart kommer väl åskan och allt buller med. för er som missat vad jag snackar om , kolla ut!
Men som sagt det är prefekt bio väder tycker jag allt, eller perfekt hemmakväll överhuve taget. Sån här dag som denna ska man bara sitta hemma och ta det lugnt,kolla på en bra film kanske? och bara mysa. och ja bio med då , sicken tur att jag ska på bio snart då hehe.
eller bada kanske? hört att vattnet blir varmare när det regnar ...

iallfall , Stina eriksson ringde mig nyss! människan som bor i USA förtillfället.
och som jag saknar enormt mycket.
Bra hade hon det iallafall , och varmt. och hennes farbror har pool så flickan kan ju bada när hon vill! avundsjuk? ja lite kanske ...
aja om 4 veckor kommer hon hem igen! och då jävlar .. (;

ska äta kakor och fixa klart mig nu!       kyssss'



regnet det bara öser ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0