sorry


Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte riktigt orkat blogga idag, har bara känt mig hängig och helt slut i kroppen men jag får mina ryck ibland. aja , sover i syrrans rum inatt kan inte riktigt sova i min säng måste byta, och eftersom hon sover borta så sover jag här, och det är verkligen sjukt litet haha ni som varit här förstår nog vad jag menar iaf. hoppas iaf att jag kan sova i denna sängen haha.
Har sån grym huvudvärk nu och jag som aldrig har huvudvärk! men jag tror väl det är såhär det känns så ja huvudvärk.
hoppas det går över tills imorgon och att jag är lite piggare imorgon.
Tror jag ska ta och sätta på en film nu och kanske somna på den, eller kolla om det går någor hyfsat bra på tv.
hörs imorgon i vilket fall , puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0