stan


Nu är jag äntligen hemma igen har varit en lång stund på stan idag känner jag, eller inte bara stan a6 med för den delen.
Hittade ingenting till olivia så det får jag ta imorgon eller något , hon fyller ju trotsallt på lördag , till stina hittade jag en till grej iaf så henne är jag nog klar med.
Hittade även två öronhängen till mig själv, öronhängen köper jag jämt det är nog bland det bästa jag vet.
bild på dem kommer nog lite senare i inlägget.
aja , efter jag varit på stan så drog jag och mamma till mc och köpte varsinn paj och hamburgare.
efter det, drog vi till a6 och jag märkte där att mina skor jag vill ha är slut ... fan.
stannade inte där sålänge skulle bara lämna tillbaka en sak.
Sen drog vi hem, hämtade upp bella och patrik och åkte sedan iväg för att handla mat, och sedan hemmåt.
så nu sitter jag här och har precis ätit.




öronhängena jag köpte, både är köpt från hm.
kan ju dock inte lägga upp bild på det jag köpte till stina eftersom det är en födelsedagspresent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0