strange..


Glömde berätta innan att inatt sommnade jag gråtandes! haha på kanske ett positivt sätt? eller jag vet inte , men jag kollade iallfall på ett program som var runt 2 tiden kanske, och det var så ledsamt så helt plötsligt började tårarna komma och jag ligger där och lipar haha. Det hanlade om en tjej som var tvungen att flytta med sitt barn och hon var tvungen att lämna sitt jobb och alla hennes jobbarkompisar och så skulle hon säga hejdå. jag började kolla ungefär när hon skulle säga hejdå , och jag har aldrig sett det innan men ändå började jag lipa. haha känslosam kanske ?.



haha vad rolig jag är.

Kommentarer
Postat av: jenny.

sv: det är bara fint med mig också! :D



händer idag? :)

2009-07-29 @ 17:35:52
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0