mellbystrand-09


åh igår kom jag och stina hem från mellbystrand... tragiskt jag vet, vi har haft så sjukt kul så jag ville verkligen inte hem när jag satte mig i bilen igår.
Dagarna har bara flygit iväg och jag skulle lätt kunna stanna där med stina i minst två veckor till!
Tänkte ta och berätta lite vad som hänt här under dagarna , har ju lixom bara skrivit en gång medans jag varit borta men lixom tid att blogga har jag verkligen inte haft!

iallfall , i måndags kom stinas familj och hämtade mig och vi bar av till mellbystrand, kom fram vid typ halv 3 tiden ungefär och om jag minns rätt tog vi cykeln direkt till mc donalds och köpte varsin glass,lixom stinas stuga ligger två minuter ifrån så självklart man åker dit,
och som sagt cyklat har vi gjort hela tiden , vart vi än skulle tog vi cykeln.
senare på dagen cyklade vi ner till stranden lite , tog lite snygga kort när vi hoppade ner för sanddynor eller vad det nu kallas,kom några små jobbiga barn som höll på lite värst mycket så vi drog oss hemmåt igen.
Senare på kvällen cyklade vi våran "runda" , skjutsade stina där bak och det gick som smort, haha sjöng gjorde vi allt med.
den rundan cyklade vi minst varje kväll (:, sen typ gick vi väl och la oss.

Nästa dag gick vi upp i tid, började dagen med bad och sol vid stranden där vi stannade i några timmar. efter det åkte vi typ direkt till maxi som ligger två minuter från deras stuga också och där köpte vi varsin glass.
Seså kom vi hem , fixade oss och åkte ut till Laholm, gick mest bara runt och kollade för allt var typ stängt men det var skönt och härligt att gå runt där ändå.
på kvällen sen tog vi cykeln till stranden, cyklade runt där lite och tog några snygga kort, solnedgång var det ungefär med så det var mysigt (:
satte oss sedan i en sandgropp och satt mest och snackade.
Efter ett tag kom det fram några killar och började snacka med oss , efter en lång pratstund hängde vi med dom till deras stuga som inte alls låg så långt ifrån våran.
Stannade där hela kvällen och hade allmänt trevligt med dom trevliga pojkarna! , vi bestämde också att vi alla skulle cykla till Båstad dagen efter. gick sedan hem och la oss haha.

På onsdagen , gick upp rätt så tidigt och tog cykeln till deras stuga för att möta upp dom och sedan cykla iväg till båstad, långt dit vare med typ 1 mil och massa , resan gick helt okej tills vi nästan var helt framme för då helt plötsligt kommer polisen efter oss och säger till mig att stina måste hoppa av, lixom man får ju inte skjutsa varandra på cyklar i den åldern vi är i. så stina fick hoppa av , och vi fick börja gå ... men efter en stund tänkte vi att polisen hade åkt iväg och att stina kunde hoppa upp igen , så så blev det av och vi började cykla på som vanligt igen, men då roppar dom andra att polisen kommer igen och stina flyger av cykeln fort men inte tillräckligt fort för polisen stoppar oss igen och oturligt nog var det samma polis som stannade oss första gången ... och snäll polis var det ju inte , han skällde ut oss som in i och vi fick bara stå där och ta emot massa skit.men som tur var slapp vi iallfall böter på 800 även fast han snackade om att vi skulle få det hela tiden , men ja det blev att vi fick gå igen.. och jag och stina var tvugna att va hemma för att äta vi 5 och eftersom det tar typ 2 timmar till Båstad med cykel så tar det ju garanterat längre tid att gå , och klockan var typ 2 så jag och stina var tyvärr tvugna att vända , men vi bestämde att alla vi skulle träffas mer ikväll när dom kommit hem från Båstad (:.
Kvällen kom och vi gick iväg till deras stuga , grillade och snackade mest och så, efter en stund var vi tvugna att gå hem tyvärr , men jag och stina bestämde oss för att rymma ut genom fönstret haha så det gjorde vi så efter ett tag var vi hemma hos killarna igen och hade trevligt som vanligt!

Torsdag , åkte till stranden som vanligt och badade, vattnet var verkligen sjukt varmt där och det var så skönt att ligga på stranden.
kom hem och duschade i stinas och deras otroliga utedusch haha, fixade oss sedan och tog cykeln till mc donalds och köpte där glass.
Gick sedan hem till killarna igen och hade sjukt kul , var tvugna att gå hem igen, men även denna natten smet vi ut och gick tillbaka till dem igen (:

Fredag sista dagen... :( , sov ett bra tag och det var hur skönt som helst , tog cykeln till maxi där stina skulle köpa en parfym.Kom sedan hem därifrån , och sedan cyklade jag ner för att lämna en tröja till lilja som jag hade lånat häromdagen, sa även hejdå till dem som var där. och det var verkligen inte kul att säga hejdå!
Senare åkte jag och stina ner till stranden och tog oss ett sista dopp... usch det var inte kul att det var sista.
Sen resten av dagen gick vi runt lite överallt och kollade på alla grymt snygga hus som fanns där i närheten och deppade över att vi skulle hem.
och talesättet "borta bra men hemma bäst" stämmer inte alls vid det här tillfället!
men ja så är det väl haha.

Jag längtar iallfall tillbaka sjukt mycket , och det blir lätt att jag och stina åker dit nästa år igen!
allt har varit så sjukt jävla kul.



en mängd med bilder kommer nu haha'



































okej , nu orkar jag inte mer , men detta var några av alla 10000 bilder (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0