bedtime soon


eftersom jag inte kunde somna inatt så var denna morgonen hemsk. Blir ju väckt tidigt pga min kattvaktning -.- så måste åka ut till tenhult varje morgon men idag var sista gången wiho!
imorgon får jag sova ut, ÄNTLIGEN.
mamma kallar det mitt "sommarjobb" haha, så avancerat är det ju inte precis och det är mest bara kul att få kela runt med alla små underbar kattungar, men det här med att gå upp tidigt är inte riktigt min grej...

gulle'  , och jajuste vi ska få denna istället för den svarta. Mycket gulligare ♥

och gissa vad jag har gjort idag ? haha jag har varit ute och sprungit.
sjukt att jag gjorde det frivilligt för det är verkligen inte något jag skulle göra typ, men kände det att min kondition inte riktigt är på topp och för ett tag sen hade jag sjukt bra kondition och om man jämför den med nu så tja...
men nu ska det bli ändring på detta ja, och detta ska inte bara bli något jag säger (brukar bli så) utan detta ska jag ta tag i. haha fan vad jag tjatar. aja ,

Inatt kommer jag nog sova gott iallfall , hoppas på det.



Nytt i garderoben :




 

skorna kommer från skopunkten, mjukisshortsen kommer från H&M, linnet kommer från ginatricot'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0