23 juli


godmorgon får jag lov att säga , vaknade för bara någon timma sen och jag är fortfarande helt slut så att sova en timma till skulle inte skada men då kommer jag dock inte kunna somna inatt haha aja.

Om igår då, började med att jag var uppe med tuppen, tog sedan bussen mot göteborg och vi hamnade i kö på vägen dit, så bussen blev försenad men typ bara en kvart så det gjorde inte så mycket.
Efter ca två timmar kom vi äntligen fram och det första vi såg var en mängd med folk! så vi fick börja ställa oss i kö... men kö hade vi inte tid med så vi började springa frammåt och tryckte oss in vilket gick ganska bra faktist. kom in till sist och fick stå i ännu en kö till för att köpa åkband. men som sagt kö gillar vi inte så vi sprang runt som idioter och letade efter en tom och tillslut hittade vi en som var nästan helt tom.
och efter det kunde vi äntligen börja åka! och jag säger bara balder och kanonen in my heart. det var typ dom ända vi åkte haha eller vi åkte flumride och höjdskräck med, och ajuste lisebergsbanan med lixom det är ju standard attraktionen.
runt 9 tiden gick vi gasten, och ja jag tycker verkligen synd om den lilla tio åriga flickan som gick framför mig , jag ströp nästan ihjäl henne ... men fan inte mitt fel! ja den va läskig.
haha sjukt kul hade vi iallfall, dock inte lika kul att det var mycket folk men efter en stund började det regna lite så då stack dom flesta hem det va gott. Åt på burgerking med och fy vi stod i kö i en timma! och värt det var det inte heller. fy!
efter massor med åk började klockan närma sig 10 och det var dags att bege oss hemmåt, vi åkte hem med stinas familj för dom hade också åkt upp till göteborg så med dem kunde vi åka hem.
och hem ville man inte precis , fyfan vad kul det var! nästan så jag åker upp idag med hehe .. okej inte.
Så mycket som jag skrattade igår har jag nog inte skrattat på länge säger bara det haha.
tack för en underbar dag stina!   detta gör vi om.
har inte fått bilderna från stina än, men när jag har dom ska jag lägga upp dom så fort jag kan.



pink pink pink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0