7 juli

kom hem för en stund sen , har fan varit ute nästan hela dagen idag, japp.

Dagen började iallafall med att jag vaknade upp hos olivia jag hade nämligen stannat över natten där ja., sen började vi väl fixa oss och efter ett tag kom Sanna, och en stund senare kom Stina också.
satt mest inne och snacka och lite sånt , sen bestämde vi oss för att gå ner till esplanaden yey. Tog bussen in till A6 vilket var sjukt onödigt för där stannade vi i 5 minuter och tog sedan bussen tillbaka , åt på rosens pärla haha japp.
Gick hem till mig en stund för stina skulle låna några andra skor av mig , åt samtidigt melon här.
aja , gick till mjölkafollan och njöt i solen hehu , efter en stung ringde vi dit agge och innan dess var jag och stina hemma hoss henne där hon skulle byta till ett par andra skor.
Snackade en stund med agge sedan skulle han iväg på bio.
John kom en stund sen med ja , sanna jag och stina gick sen till hemmakväll medans olivia satt med john.
sen stack john och sanna gick till rasmus ,
olivia stack sen till john med så det blev att jag och stina drog hem till henne , och efter en stund skulle jag med hem.
aja , det var trevligt tycker jag allt!

sitter och kollar på michael jacksson nu haha , inte för att han är någon jag är värsta fan till men nu när han har dött bryr man sig väl lite ^^, tragiskt äre ju iallfall...



strax ska jag ta och sova , så vi höres imorgon'  pussssss

Kommentarer
Postat av: Glenn

Hur mår min dator?

2009-07-11 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0