16 juli

okej jag har blivit kass på det här med att uppdatera...

Dagen började iallfall inte bra , blev väckt redan 10:30 pga vaktmästaren som ger ifrån sig ljud genom att borra i vägen, iallfall låter det som det!
inte kul med tanke på att jag inte kan somna nu på nätterna utan det blir att jag får min sömn runt 4-5 tiden.
Kändes konstigt att vara uppe vid denna tiden på sommarlovet har lixom annars vaknat tidigast runt 2 tiden.
vid lunchtid var jag tvingad att hänga med mor och passa några kattungar som vi är kattvakter till , jobbigt när man skulle hem för då ville alla små liven hänga med ut,men det gick tillslut.
Åkte sedan till stan en sväng, köpte mig ett par skor.

Och nu för bara en liten stund sen åkte stina eriksson hem från mig... inatt ska hon till fucking usa och där ska hon stanna i hela 4 VECKOR, hur ska jag kunna klara mig.
men som tur är ska hon ringa mig mycket när hon är där hehe.
och snäll som hon är får jag låna hennes sommarkort nu under tiden hon är borta haha gulligt!

 och Idag blir stina jönsson hela 15 år hemskt vad tiden går fort! så tusen grattis till dig sötnos , och jag hoppas din dag har varit helt perfekt.

nu ska jag äta melon och bara gotta mig framför tv:n,

måste tilläga att jag saknar jonna lindberg med , men som tur är kommer hon hem på lördag men den ungen sticker ju igen sen efter 2 dagar till FINLAND.

  ♥



pussssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0