11 juni

ojojoj nu har jag inte skrivit sen i måndags! måste bli ändring på detta asså..
 
Men nu är det så att jag har inte mått sådär bra dom senaste dagarna (a , och idag är jag faktist hemma från skolan pga det.
så nu vet ni det.

Imorgon är det äntligen dags!  imorgon är det skolavslutning! , lite avundsjuk är jag väl dock för dom som har idag.
Men jag klarar av att vänta en dag till !
Det kommer att bli så underbart skönt med sommarlov, äntligen få sova ut på mornarna och inga prov eller läxor att ta itu med!

Efter skolavslutningen imorgon ska jag först hem och äta jordgubbstårta med familjen yey , sen senare på kvällen ska jag sova över hos stina med mina flickor. vi ska sova ute i boa eller vad det heter haha.
One Tree Hill mataron hela natten ska vi ha iallfall.
Vi ska även bada på samma ställe som jag och stina badade i söndags, så japp det är morgondagens planer typ.





köpte även det här igår , kan inte riktigt avgöra om det är så bra , har bara använt det en gång en så länge , men pudret var nog lite för mörkt för mig så det kan jag nog inte använda en på ett tag haha.
och saken längst ner till vänster vet jag inte vad det är? , trodde det var en sån man tog pudret med men den är alldeles för sträv för att vara en sådan?., men någon kanske vet var det är (;

skriver senare ikväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0