16:56

nu blev jag precis klar ungefär! , ska strax åka iväg till familjen Lindberg men hinner nog skriva lite innan.
Har faktist nersläppt hår idag , längesen nu.. mitt hår är så fruktansvärt slitet jag måste bara klippa mig !, och på monarna orkar/hinner jag verkligen inte platta mitt hår , behöver typ mer än en timme för att det ska bli PLATT och ja så tidigt så att jag ska hinna går jag inte upp på morgonen så det blir oftast inget med det.

och imorgon är det midsommar ! och om man kollar ut genom fönstret och kollar hur många grader det är ute så känns det verkligen inte som att det är midsommar imorgon, på midsommar ska det va stek hett med massa sol! men ja svensk sommar asså...




pusss skriver när jag kommit hem igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ditt äkta hår?:O

jag fattar inte hur man kan få så långt hår..

2009-06-22 @ 14:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0