17 juni

Hallååå .,

jag och jonna sitter och äter godis och har allmänt trevligt och myser till det lite.
Jag har nämligen umgåts med henne det mesta av min tid idag.
Fast dagen började med att jag ligger lugnt och fridfullt i min säng och plötsligt ringer olivia mig och har lite smått panik , hon står utanför mig och ber om att få komma in. Hon hade nämligen varit och dragit ut en tand hos tandläkaren.
Så här stannade hon en liten stund , och efter ett tag gick hon till esplanaden där hon skulle möta sara.
Försökte typ somna om när hon gått men det gick inte så bra , istället frågade jag om jonna ville träffa mig.
Tog bussen till henne och stannade där tills fotbollsmötet började , snackade mest om nästa säsong och att vi har uppehåll nu, alltså inga träningar på ett tag hehe.
Sedan tog vi bilen hem till mig och här är vi nu.
mehe vet inte vad som händer sen , men vi får se.

så ja ,  ni får ha en trevlig onsdags kväll.



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0