2 juni

Jag är trött jag borde sova , men känner att jag inte kommer kunna sova något inatt eftersom jag sov typ 4 timmar innan idag när jag kom hem från skolan , blev så sjukt trött efter badet så jag tuppade av direkt.

Annars har dagen varit seg, onödigt med lektioner när man ändå inte har något att göra , tycker vi borde få inställt.
Badet var tråkigt och det var äckliga gubbar, och jag tror att klår är något jag inte tål, har fått utslag över allt på nästan hela kroppen och det kliar oemotståndligt mycket.
Imorgon är det onsdag och jag är lycklig för vi slipper profilen! pga någon så kallade kabaré , någon uppvisning av något slag tror jag.
nu blev jag ganska trött , dags att sova.



snygg bild på mig och mina tjejer!

Kommentarer
Postat av: Indianen-Patrik

14

2009-06-05 @ 23:01:14
URL: http://www.frolundaindians.com/
Postat av: jacqueline :)(:

hahaha, ah mmmh. jätte snygg älskling (L)

2009-06-09 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0