19 juni

ska alldeles strax sova nu , men hinner nog skriva lite vad jag har gjort idag på midsommarafton.
Började dagen med att jag sover djupt och genast runt 10:30 tiden hör jag någon som skriker från köket att det är midsommar frukost och det var ju självklart mor min. Och mamma ger sig inte i första taget så det var bara att kliva upp, väldigt tidigt för min del men ja.
Det har varit dåligt väder hela dagen typ och hur tråkigt är inte det ? , men idag helt plötsligt så började det hagla! så det var alltså både blixt, ösregn , och hagel. kan det bli bättre?   ja.
aja
började fixa mig sen , och ringde där efter stina.
åkte till henne, efter ett tag åkte vi ut till vättern skulle bada men sjukt kallt vare så vi bestämde oss för att åka och fika  men allt var ju stängt, men vi åkte iallfall till 7 eleven och köpte oss ben&jerrys.
Åkte hem igen och åt som fan hehe, sen kom solen fram så då packade vi väskan och åkte ut till vättern igen , och denna gången badade vi, klockan vad runt 9 tiden men det var faktist inte så kallt.

Och den 14 juli är det jag och stina som åker till Liseberg, kollade typ massa vad det kommer kosta och sån skit innan idag , så nu är det färdigt och bestämt. Tar bussen upp på morgonen , sen på källen hämtar min mor oss i göteborg. Så sjukt kul kommer det bli verkligen , längtar som in i.

oj nu blev det ganska mycket skrivet på en och samma gång , får väl avsluta här och säga godnatt till er alla!




Inatt ska jag sova som en stock! hoppas på en bättre natt än igår ... , men det blir det nog känner det på mig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0