24 juni

aj aj och åter aj?
ja det går jag nog mest runt och säger just nu, har bränt mig som sjutton mesta delen av min kropp och jonna likaså.
Solskydd hade vi ju inget och efter att ha solat i 5 timmar + mer hemma så har vi bränt oss totalt.
röda och snygga är vi nu ja, får gå runt i kylbalsam nu och hoppas på att det onda går bort så fort som möjligt,
aja som sagt så har min dag spenderats på stranden, sjukt skönt var det att ligga där och vattnet var helt okej. men efter en stund börjde det dock blåsa upp så vi bar oss hem till jonna där vi forrsatte vårt solande på trädgården.
kollad sedan på tv och bara fördrev tiden med massa gott snack (:

Imorgon är det jag som tar Swebus till far min i stockholm. japp imorgon åker jag och stannar ända till söndag.
Hoppas på fint väder så jag kan steka den mesta tiden.På lördagen ska jag även på dop hos grannarna.
sen fredagen ska vi nog ut på stan.
nu ska jag packa tills imorgon , får se om jag hinner skriva imorgon innan jag åker, med tanke på att jag åker väldigt tidigt imorgon ja.
aja ,

puss på er'



grymt snygg bild'

Kommentarer
Postat av: JONNNAA!

ont som fan ja!



TILLÄÄGGGG ATT DU INTE TRÄFFAR MIG PÅ 4 VECKOR + MER :O

2009-06-25 @ 00:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0