3/4 juni

Hej på er'

dåligt med skrivande här ser jag , men nu kommer jag igen.
Dagen har varit så kass så det är inte sant , och skolan har verkligen varit sämst.
gick hem efter so:n , fick sjukt ont i magen tror det var efter jag fick smaka på natrium grej på no:n.

Efter skolan åkte jag in till stan med min syster , hittade något att ha på mig till skolavslutningen till slut, tur det.
Igår var jag på stan med , då åkte jag in med stina, hittade en kofta och ett par öronhängen.

orkar inte berätta så mycket mer om dagen , har bakat en kladdkak med min speciella i mikron helt perfekt.
Imorgon ska jag på studentfest i Nässjö , så japp det är morgondagens planer , hehe



sakerna jag köpte igår/idag : bh, kjol, tubtopp, kofta



söta små öronhängen'

nu ska jag äta kladdkaka , bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0