back at home again!

hemma nu , har både ätit smörgåstårta och glass! matt i magen är man nu ja.
Snackade precis med stina , ska vara med henne imorgon på midsommar få se vad vi hittar på.
Innan jag kom hem var jag och mamma och handlade lite så imorgon blir det midsommar frukost! vad det nu innebär... , jordgubbar köpte vi med så dem ska jag allldeles strax äta upp.
Köpte även marabou choklad med jordgubbar, och efter första biten blev man helst fast! men nu efter två rader vill man bara spy upp allt ... inte lika go som jag hoppades på. aja så äre live withe it!

Usch det känns verkligen som dagarna bara flyger iväg och att vi börjar närma oss skolstarten! och det får verkligen inte hända , för sommarlov är det bästa som finns! , men det kanske bara är jag som har den känslan. men ja jag ska iallfall ta vara på dagarna och njuta som fan.

börjar lukta jordgubbar ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0