long time

det där jag skrev med att jag skulle skriva imorgon gick inte så bra, för i såfall skulle jag ha skrivit igår men igår var jag inte hemma så det skulle blivit lite svårt. Igår sov jag nämligen över hos jonna lindberg bästa flickan.
Och idag åkte vi upp till A6 en sväng för jonna skulle köpa lite presenter , och med jonna på kryckor gick det inte för snabbt iallfall men det gick.

Och som sagt i helgen sov jag med mina flickor i stinas lilla hus på gården , det var sjukt kul precis som jag visste att det skule bli, och bilder på det kanske kommer med tiden tror stina lilla har några bilder hehe.
Dagen efter åkte frida och olivia hem , men jag stannade för jag skulle umgås lite till med stina , och det slutade med att jag övernattade en natt till.

Och nu har jag äntligen blivit klar med min dator , efter alla uppdateringar och installationer och skit så kan jag äntligen bara sitta och använda den på mitt sätt haha.
nu ska jag avrunda , och jag tror jag skriver mer imorgon.

godnatt '



Kommentarer
Postat av: Patrik

"Och nu har jag äntligen blivit klar med min dator , efter alla uppdateringar och installationer och skit så kan jag äntligen bara sitta och använda den på mitt sätt haha."



Har du äntligen blivit klar med din dator? Senast jag kollade så var det jag som satt och uppdaterade och installerade alla grejs på din dator. Men tack iaf..

2009-06-19 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0