nattinatti


usch om det är något jag hatar så är det att packa! så tråkigt , först måste man gå runt och se så man har sakerna som man ska ha med sig. Sen blir det alltid att man överdriver med packningen alltså man har med sig mer än vad man verkligen behöver. aja , att packa upp är nog värre? för det blir aldrig av hemma hos mig...

tänkte ta och kolla på lite tv nu och sedan sova, känner att jag måste lägga mig lite tidigare än vanligt idag, lixom ska ju upp tidigt imorgon...
Och hur ska jag kunna sova när jag har så sjukt ont på min kropp? har smörjt in mig med alla möjliga krämer men som vanligt hjälper inget, usch och duschen innan var hemsk.
Jag vill va brun inte röd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0