sovvva


nu ska jag strax ta och sova börjar bli lite trött.
Kollade på hannibal innan, hade sett den förut fast denna gången fattade jag faktist lite mer .
annars har jag bara strosat runt lite hemma och suttit vid datorn.
Och min katt bara undviker mig hela tiden, fast det brukar den göra ... , men mer än vanligt faktist, tror det är för jag har hållt i en annan katt idag för innan fräste han som fan åt kattungen och typ blev galen.
aja , störd hehe.

oj nu måste jag sova om jag ska orka  upp imorgon. Stina ringer dock och väcker mig klockan halv 11, för tidigt för min del, men hon lyssnar inte på mig inte.
Senare på dagen ska vi  åka ut och bada som vi brukar göra nu för tiden haha. och jag hoppas verkligen att det är varmt i vattnet...

NIGHTNIGHT!  puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0