student

nu är jag hemma igen , stannade inte så länge men vi var där och åt iallfall.
 
Sjukt mycket folk var det och trångt verkligen , men sånt får man väl ta när det är student det är la ändå stort? ja det är det.
oh längtar bara mer och mer efter min egna student nu!
men ja .. som sagt jag har några år kvar i skolan.
Nu om en vecka har jag iallfall gått klart hela 8:an!   bara 4 år kvar !

av oss fick evelina en blå grön skål med hennes namn ingraverat på. Evelina heter hon som tog studenten haha.
Sen fick hon en massa andra presenter, men vi åkte hem innan hon började öppna.

nu vet jag inte vad som händer , kanske ska träffa stina eller något? får se (:

 

evelina'



åh jag såg världens gulligaste unge där, kände att jag bara var tvungen att ta kort på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0