the night before the big day


Nu har jag precis blivit klar med att måla mina naglar svarta , har fixat det mesta tills imorgon så det är skönt (: .
Skolavslutningen börjar inte förens vid 9:30 men jag ska till stina och fixa mig lite innan så för min del blir det att gå upp vid 7 och sedan åka iväg runt 8 tiden (: .
Och jag kan inte fatta att imorgon har vi äntligen det efterlängtade sommarlovet! , och jag hoppas verkligen att detta sommarlov går så sakta som möjligt!
Nu har klockan blivit ganska mycket och för att jag ska orka upp imorgon så är det nog bäst att jag går och lägger mig nu.
kommer nog lägga in lite bilder från imorgon , så vi hörs då.

godnatt på er'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0