20/21 juni-kattunge


åh vet ni vem som var här och hälsade på alldeles nyss eller?!
jo världens sötaste kattunge! , och ja den måste vi bara ha. jag dör.
bara två veckor gammal , så den är för liten att få hem nu, men snart så ...





så sjukt söt' ♥



Tidigare idag kom jag hem från jonnas stuga , det blev visst övernattning där.
typ hela kvällen var vi ute och lyssnade på ett ungt par som bråkade typ om att den ena varit otrogen mot den andra och bla bla, dom skrek som idioter så det var ganska svårt att missa.
kollade på film och lite så gjorde vi med , och träningsvärk i armarna har jag efter allt wii spelande.

och nu sitter jag här hemma igen, äter lite godis och kollar på tv med datorn i knät det är alltid gott.
känner att jag måste städa mitt rum med ser knappt golvet , men ja. Nu under sommaren ska jag äntligen få måla om min vägg med, svart ska den bli och jag tror jag ska måla ett slarvigt hjärta i vitt som inte är ifyllt. hoppas det blir fint iallfall , och då kan jag äntligen hänga upp mina hyllor som jag inte kunnat nu , och då kan jag äntligen packa upp min kartonger, skönt det kommer bli att få undan dom.
nu börjar någon film ser jag, den ska jag nog kolla på.

skriver ikväll , puss på er'

Kommentarer
Postat av: emmaaa

ååhh fan va söt :D

2009-06-21 @ 23:16:11
URL: http://emmafogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0