8 juni

Gjorde ju världens miss igår , glömde ju berätta vilken otur lilla jonna hade.
Igår på matchen fick jonna en smäll på höftbenet av en motståndare , hon fick sjukt ont och kunde inte spela mer på hela matchen. Det blev typ värre och värre så ambulansen fick ta och komma och köra in henne till sjukhuset så dom kunde röntga höften för att se om något var brutet eller hade gått av. , Som tur var var det inte så allvarligt men ont har hon och  oturligt nog hoppar hon runt på kryckor och lider.
Synd om jonna är det ja , som måste gå runt på kryckor på skolavslutningen! , och ja jag vet hur det känns och hur jävla jobbigt det är att hoppa runt på kryckor , har ju själv varit i samma sits.   så  krya på dig älskling!

nu hoppar vi till dagen , Sista måndagen innan sommarlovet är nu avklarad och jag är lyckligare än någonsin!
Hade ju även kompledigt idag så min dag var ju väldigt soft. Matte , Spanska & bild var det jag fick stå ut med idag, sen blev det hemfärd vid 11:00. Kom hem , hann typ vara hemma i en kvart sen ringer stina mig och ber mig vänta med henne i skolan tills hon ska ha sitt omprov i no , och snäll som jag är så går jag tillbaka och väntar med henne. Så långt är det ju ändå inte hehe (:
Efter det gick jag hem , hann äta några jordgubbar sen tog jag bussen till stackars jonna. Var där tills träningen började , skulle bara snacka massa om laget typ.

och nu är jag hemma , ska strax äta jordgubbar igen så super gott!

imorgon är det tisdag och det blir städning för full rulle har jag för mig.
aja nu ska jag kolla på en bärbar dator som jag ska få av pappa (:

puss!



stina ♥



Kommentarer
Postat av: jonna

hah,tackälskling (: <3

2009-06-08 @ 20:56:16
URL: http://jonnaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0