godmorning


Godmorgon får jag väl lov att säga!
Inatt har jag haft jonna vid min sida , inte så värst mycket sömn när hon snarkar som en liten åsna, Så vid 4 tiden var jag uppe för att leta ihjäl mig efter mina öronproppar som jag inte hittade någonstans men det var jag berädd på för alla mina saker ligger fortfarande i kartonger sen flytten och jag har inte riktigt orkat packa upp än hehe.
Så ja iallfall fick jag ligga med hörlurar haha det hjälpte lite iallfall.
Nu har jonna gått hem , och här sitter jag och ska strax hoppa in i duschen. Senare idag ska jag och mor min iväg till jonnas mor som fyller år.



cutiepies hehu

nu ska jag in i duschen sen fixa till mig lite ,

puss skriver sen'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0