23 juni


har inte skrivit på hela dagen ser jag , men nuså.

Kom hem ungefär nyss från stinas place , har varit och badat like allways.
Men när vi kom fram dit så var det massor med folk så vi tänkte att vi kunde komma tillbaka lite senare istället, så vi bestämde oss för att åka och fika på kroatorpet men vi var först tvugna att hämta lite pengar. Och jag fick en sån allergichock typ och jag är inte allergisk men är väl tydligen det nu då, mina läppar började svullna upp och ögon kliade och var illröda inte bra.
iallafall, köpte maräng och en dricka satte oss sedan på en gunga vid norrängs dagis.
Sedan åkte vi vidare och då hade vi tur , alla var borta. Men uppe i huset var det något "möte" av nått slag och som vanligt tog vi ner cyklarna till bryggan och plötsligt börjar någon gubbe roppa på oss och sa att så får man inte göra! och att man måste lämna cyklarna där uppe. Men då har man ju ingen koll på dom ,och eftersom vi inte hade något lås på cyklarna så tänkte vi ju inte alls göra det , aja vi sket i det och började genast bada!

Tidigare idag har jag för det mesta bara stekt i solen , så grymt härligt väder är det ju nu i Sverige!
vem hoppas inte att det håller i sig såhär hela sommaren?!
Imorgon ska jag träffa jonna, mesta tiden ska vi bada sen vet jag inte vad vi hittar på riktigt.

tänkte kolla på lite tv nu och sedan somna till det tror jag ,
så vi hörs nog imorgon! om vi inte hörs senare inatt då vill säga...





Kommentarer
Postat av: Emilies Skafferi

Det bådar gott!:) Så jäkla skönt att solen äntligen valt att visa sig på himlen!

2009-06-25 @ 09:19:37
URL: http://emiliesskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0