godnatt maby


hej på er!
nu sitter jag här och äter lite flingor och har myst till mig här framför tv:n så snart ska jag väl sova antar jag.
kom hem från stina för ungefär en halvtimme sen, vi har varit och badat. Det blev kvällsbad istället haha.
Lite smått kallt vare dock men denna gången gjorde vi framsteg faktist.

Innan idag var jag ute och kollade på dom små kattungarna som jag nämde innan idag, så otroligt söta! man fick verkligen slita sig ifrån dom.
Fick hem ett brev innan idag med (jag som aldrig får brev) och där i låg det kort från konfirmationen haha usch vad hemska dom va men jaja.

Imorgon skulle jag kanske åka båt med stina, ska nog åka sån där ring typ så det blir skoj! men hört att det gör väldigt ont?
och med tanke på vad som hände idag lär det göra sjukt ont imorgon. Jo idag så gungade jag i en sån där hängmatta fast en sittande sådan variant och helt plötsligt börjar stina putta mig hur fort och högt som helst och helt plötsligt gick den AV, så där ligger jag sedan på marken och har svin ont i svanskotan,så ja ont att sitta gör det ju ja.







kissemissorna!



svar på anonym: Mitt hår är 100 % äkta alltså inget löshår eller hårförlägning eller sån skit.
Och mitt hår är ungefär som en hårväxande maskin, eller haha kanske inte riktigt , men  mitt hår växer sjukt snabbt och visst det kan man ju tänka som positivt ibland , men dock inte när man har klippt frisyr och vill att frisyren ska hålla i ett tag, utan om jag ska klippa frisyr kan jag nog ha kvar den knappt en vecka. Så ja det är lite surt.

nu ska jag kolla CSI miami sen ska jag sova ,

nattinatti - PUSS



SUMMERTIME UTE IALLAFALL!

Kommentarer
Postat av: Karin Ellnestad - Blondin & Smart ;)

ja lätt att det är :D

söta kattungar :')

2009-06-23 @ 00:49:04
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0