hej igen


haha det här med att "skriva sen" blev inte så speciellt lyckat... men nu är jag back on track igen!
och ja folk verkar ha missuppfattat det här med min resa till stockholm, jag har verkligen inte flyttat till stockholm det är bara så att min pappa bor där uppe och jag och mina systrar brukar åka upp någon gång ibland och det var det vi gjorde nu.
Så jag har inte flyttat till stockholm utan jag bor fortfarande kvar i vackra Huskvarna.

Japp som sagt så har jag varit i Stockholm över helgen och jag tänkte ta och berätta lite vad som har hänt nu under dagarna eftersom jag inte har bloggat något (pga dåligt internet och dåligt med tid).

Kom ju fram på torsdagen runt 15:30 tiden och resan var hemsk och tog grymt långtid, aja hann inte med så värst mycket på torsdagen var bara mest hemma och låg och stekte på altanen.
Nästa dag gick vi upp rätt så tidigt för att fixa oss och sedan dra iväg till stan, köpte några tröjor och shorts och bild på det kommer senare, kanske i ett annan inlägg med tanke på att jag inte hunnit ta kort på det.
På kvällen sen solade vi mest med.
Lördag, började dagen med en tur till stranden badade lite men solade nog mest. Ganska kallt i vattnet var det ju men ändå helt okej , och lite kallt måste det ju ändå va för det är ju mest till för att kunna svalka av sig. tycker jag då iallfall.
Senare runt 4 tiden åkte vi in på dop , först till kyrkan där vi stannade ungefär i en halvtimme , efter det fest hemma hos dem. Stannade bara över maten sedan traskade jag och bella hem för att spela lite xbox, och eftersom vi bor grannar med dom så var det ju finemang.

Idag då , åkte ju hem med bussen och kom fram runt 14:30 tiden.
Och idag har jag hunnit träffa Jonna en liten stund, lixom henne kommer jag inte träffa mer förrens om hela 4 veckor för hon ska åka till Grekland den flickan, så det kommer bli trist, för henne kommer jag sakna något enormt.
Sen restan av tiden idag har jag mest packat , För imorgon ska jag åka till Halmstad med stina eriksson! i hela 5 dagar, ska bli hur kul som helst och vi ska steka som in i! så yess när jag kommer hem kommer jag va brun som en brun ja jag vet inte vad! men brun ska jag bli iallfall (:
och ja mycket måste jag packa och som jag nämt innan så hatar jag att packa men men, Måste lägga mig i tid idag med , stina och hennes mor kommer och hämtar mig redan runt 9 tiden imorgon!

Idag har jag även varit på A6 köpte ett par skor som verkligen behövdes och en bikini, bild på det senare ja haha.

långt inlägg ja.. aja måste fortsätta med packningen nu! och det kanske blir dåligt med uppdateringar denna veckan men ska försöka blogga från mobilen.

men ja vi hörs när vi hörs och självklart hoppas vi på snart!

nu kommer några små gulliga bilder som ni kan njuta av.



maja & nellie







amanda,nellie,bella



gullnellie uppklädd till dop



dopet


Kommentarer
Postat av: jonna,

jag kommer sakna dig en massa!



bella har blivit skitbrun;o + att nellie är väldiiiigt mycket söt !

2009-06-28 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0