7 juni

Hej på er '

hann inte skriva något igår , va med stina och klänge hela dagen och kom hem för sent för att orka skrivia hehe.

Idag är det söndag och dagen började med fotbolls match i vaggeryd , matchen gick inte sådär över bra. vi förlorade.
Efter det köpte jag och mamma jordgubbar åt upp dem , sedan hoppade jag in i duschen.
Sedan bar det av mot stina ,
jag och stina tog cykeln till roddarnas, mest för att bara sitta och steka i solen eller något haha , men det blev att vi badade i bh och trosor!  kallt som sjutton var det men det fungerade.
Sedan åkte vi hem , kollade på gossip girl , och bestämde oss sedan att åka tillbaka till roddarnas ! men denna gången tog vi med oss bikini och handduk!
haha , efter ett tag blev det ganska skönt , men fortfarande kallt! och på vägen hem frös vi som idioter.

Imorgon har jag världens onödigaste dag. Börjar 8:20 och går till 11:15 pga kompledigt , och vi gör ändå ingenting på lektionerna så varför kan vi inte få ledigt hela dagen?
aja , längta till sommarlovet på fredag eller?! JA.







det här är dom bilderna jag har , stina har dom andra.
lägger nog ut några imorgon med (:

nu ska jag strax sova och tagga skolan imorgon ...

godnatt på er'



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

och ingetkrya på jonna nej :(

2009-06-08 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0