10 mars


äntligen två prov avklarade...
nu är det bara NO-provet jag måste klara av med.
och imorgon är det profildag och alla som har idrottsprofil får börja halv 11 men jag som har omprov måste vara i skolan 9:30 yey.
Hemkunskaps provet & matte provet jag hade idag gick la sådär , hoppas bara på g iallfall.
Matten får jag nog bra på , skrev av adam på det mesta hehe.
idag gick också brandlarmet i skolan och tack vare det fick vi inte våran pizza på hemkunskapen.
jaja.
Nu hela dan måste jag plugga elr tja försöka iallfall.
men vid 21:00  är det jag som är bänkad framför tv:n för då är det desperate housewives något som inte jag ska missa iallfall (;

mja blir nog inte så mycket mer bloggande denna veckan,skolan går före tyvärr...




i won't crawl
on my knees for you



Kommentarer
Postat av: sofia ilona laitila

RÄDDA LIV! Läs det senaste på bloggen & kommentera gärna..

silona.devote.se

2009-03-11 @ 00:57:26
URL: http://silona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0