13 mars


h
emma från skolan nu ja,och snart blir det mat ute! På shang hai tror jag det blev.
Sen blir det hem för att börja packa, det är en del som ska med må jag säga.
men bil finns ju alltid!
mysigt blir det nog i varje fall.

Igår ringde jag min prao plats med. och tja vi snackade nog mest om min födelsedag...
men ja i varje fall så måste jag och stina ha på oss skjorta och svarta byxor varje dag,så det måste la inhandlas då.
onödigt för att bara ha i två veckor!
sen är jag tvungen att klippa av mina långa naglar!
inte kul.
idag hade jag mina tre läxförhör med! och nu är det äntligen över, alltihop! ingen skola på två veckor,japp!
Nu måste jag fixa klart lite och sedan åker jag. hörs om några timmar!



Fred vår lärare, hysterisk rolig!


Kommentarer
Postat av: jonna

hahah , va de tinte han som var kyckling på bellas & deras lektion elle ngt ?;)<3

2009-03-13 @ 17:11:32
Postat av: Johanna.

ha en fin kväll!

2009-03-13 @ 22:47:35
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Fruktskålen

Hohoho, Freddan är en levande legend!

2009-03-15 @ 18:41:11
Postat av: Fruktskålen

Hohoho, Freddan är en levande legend!

2009-03-15 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0