16 mars


Hemma från paron med stina nu!

najs som fan var det, fast varje dag kommer vi få sitta och vänta en timma på våran handledare för han kommer inte förens vid 11 men vi måste börja tio, aja!
idag fick vi typ torka stolarna och servera,sen fick vi välja vad vi ville äta (; sen fick vid 14:15 två timmar tidigare än vi ska sluta igentligen men ja.
och jag ser ut som en man med min ursnygga skjorta. och naglar har jag inte heller.

Snart ska jag ner till jonna och vi ska vandra till träningen.
har saknat träningen som fan nu.
aja ,
Tagga dag två imorgon elr (; haha.





fyfan.
vad har hänt med dig?

Kommentarer
Postat av: Frida

Linnea , du vet att jag finns här i alla lägen. han är dumi huvet . Du klarar detta . Jag älskar dig <3

2009-03-16 @ 17:19:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0