3/3


jag måste pluuuuuuuuuuuugggaaaaaaaaaaaa, jag har världens största no prov imorgon och jag kan inte ett skit!

Idag har jag iallafall varit i skolan det var helt okej , jag stina & olivia hade idrotten sista lektionen det är grejer det!
och frida har gått och blivit sjuk,  krya på dig snygging!
efter skolan följde albin med mig hem (: och vi skulle plugga och det gick ju finemang!
nej utan jag måste plugga nu och klockan är snart halv 8 och jag har ingen ork alls.
döda mig.

nu ska jag äta någonting gott!


Kommentarer
Postat av: Friiiiiida

Tack älskling , lycka till på provet imorn : )

och jag kommer imorgon också hihih (A) <3

2009-03-03 @ 21:20:40
URL: http://fridacronholm.blogg.se/
Postat av: ALLLBIIIIIIIIN !!!!!!!!!!!!!!!!

Vårat pluggnade gick för jävla bra (:: (;

2009-03-03 @ 23:43:35
Postat av: ALBIN

vårat pluggande gick bra *-) <3

2009-03-03 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0