6-7 mars


H
allå!

Kom precis hem från älskling,mys (L)

hann iallfall inte blogga igår kom hem runt tio tiden och jag var för trött för att skriva.
så jag kan ta det nu,igår var det skola två härliga prov, efter det kom Jonna till skolan vi köper lite godis och börjar gå hem till henne (:
efter ett tag så åkte vi ut till jonnas farbror,där skulle vi nämligen kolla på hv. där var också resten av jonnas släkt ungefär.
hv förlorade ju då tyvärr men det var kul ändå!
vi åt god mat och efter en stund åkte vi hem.

jag i Torsdags:



kofta - vila
linne - gina tricot
sjal - H&M
jeans - gina tricot




Idag har det varit skola igen hehe,och jag fick reda på att jag har omprov i no -.-
så ingen sovmorgon nästa vecka heller!
gud vad jag längtar till paro!
Har också två andra prov nästa vecka och jag förstår inte hur jag ska hinna med allting.

På söndag är det match också! vi möter ebk och ja vi ska vinna (:
hörs imorrn , byyye

Kommentarer
Postat av: jonna

och det va INTE kul :)(L)

2009-03-09 @ 07:53:21
URL: http://jonnaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0