halsont-döda mig


H
opplahej!

nu ska jag snart gå till sängs känner jag men först ett snabb inlägg!
Idag sov jag ett bra tag hehe sen åkte jag hem till albin där stina eriksson var.
sedan drog vi ner till esplanaden och träffade timmy agge timmie timmys tjej och någon annan flicka.
efter det gick vi hem till albin igen, men timmie och agge skulle duscha så dom kom senare.
Hos albin kollade vi iallfall på film och efter ett tag drog timmys tjej och timmys tjejs kompis hem haha.
och då kom markus & fisk.
Det blev typ mest snack och så (:
och vid tolv tiden drog jag och stina hem ^^

detta hade jag på mig idag :



tunika - Gina tricot
tights - H&M
sjal - ingenaning




Imorgon har jag igentligen match men jag har fått världens halsont så jag kan inte vara med,detta suger!
känns som jag aldrig kommer bli helt frisk någonsin.
Men jag är frisk punktslut!
men nu måste jag dra och sova en stund hehe, hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: Patrik den välkände

ööööööööh! bellas sjal juh! :o

2009-03-06 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0