plugg fortfarande


nu har jag precis kommit hem ifrån mitt utvecklingsamtal , snackade bara om hur mycket jag suger på matte yeah.
idag var det torsdag och ja som vanligt var den längstaste dagen urusel (:
slapp iallfall no förhöret idag men det kommer imorgon istället.

imorgon är det fredag och min systers födelsedag.
så efter skolan blir det ut och äta , men efter det blir det hem till frida där olivia & stina också är,
vi ska nämligen sova där!

och varför snöar det ute för?! , nu ska det väl ändå bli sommar eller!
aja nu måste jag tillbaka till pluggandet,inte för jag börjat med det än men mja.
Imorgon blir det so-förhör , no-förhör & engelska-förhör något jag ser fram emot!        -.-


och jag saknar sommaren något enormt! och sommarlovet ska vi ju inte bara snacka om!



några gamla sommarbilder på mig när jag var med olivia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0