plugg


Nu är jag hemma , eller jag har varit hemma ett bra tag nu.
vi förlorade tyvärr med 2-1 och det gick ju inte så där as bra precis,men det tar vi igen tjejer!
nu är min söndag redan planerad och den består av långt pluggande.
har nämligen en hemsk vecka framför mig och jag är grymt glad att det är sista veckan innan praon.

tisdag : Matte prov , Hemkunskapsprov
onsdag : omprov i NO-biologi
torsdag/fredag : NO-läxförhör
fredag : SO-läxförhör


japp en heldel! och mja träningen på måndag får vi ju se hur det blir med den...
kan nämligen inte ett skit nu, så ja.
nej nu måste jag fortsätta med mitt pluggande,och jag funderar starkt på om jag ska ta och baka!
hehe'



ge mig bruna ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0