Praoplats


H
ello
hemma från skolan nu och no-provet kan man ju inte säga att det gick så bra precis menmen får vänta och se på resultatet ,omprov here i come.
Idag fick vi iallfall reda på praoplatserna och konstigt nog så kom jag med stina ändå! typ en chans på miljonen att vi skulle komma tillsamans (: fick iallfall någon resturang i jönköping knepigt namn så kommer inte riktigt ihåg vad det hette.
det ska iallfall bli kanonkul och tiderna är helt okej 10.00-16.00 (: hoppas jag hinner med mina träningar med...

Min dag består iallfall utav plugg till spanska prov som jag har imorgon  och tja jag kan inte mycket kan jag då säga.
jag ska iallafall hinna med min träning idag !
men nu måste jag nog gå och ta någonting att äta så jag inte får världshåll på träningen som jag brukar ha.

hörs ikväll!





gammal bild på mig och jonna,bara för jag saknar henne så :(

Kommentarer
Postat av: albin

Hoppas du hinner va med mig med när du jobbar till fyra .. <3



älskar dig

2009-03-04 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0