stinas house!


Borta bra men hemma bäst!  inte precis ... men nu är jag hemma iallfall (;
najs hos stina! blev one tree hill,vandring till vip men sedan bussen hem yeah!
sen efter det blev det melodifestivalen,och hur röstar svenska folket igentligen ?
caroline af ugglas-snälla snälla snälla, KASS !
aja, var tvungen att åka hem från stina runt tio ska upp väldigt tidigt imorgon.
På hemvägen åkte jag och mor iallfall förbi stället där jag ska prao casagrande italiano ristorante hette stället (:
och ja jag längtar!

Nu måste jag snart gå och lägga mig och somna kommer jag knappt kunna är inte ett dugg trött ännu, men det blir jag väl så småningom (:
måste vara pigg till matchen imorgon! och med jonna i mål så gåre nog bra haha!



ganska gammal bild på stina , men fortfarande lika söt (;

sleep well!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0